Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Κάτι έλεγα για "φτερά", νωρίτερα.
Ποτέ δεν ξέρεις, όμως!
Ως τότε, μπορεί να βγάλω!

Βιβλιοπαρουσίαση λοιπόν, του βιβλίου του αγαπημένου μου δασκάλου, Νίκου Διαμαντάκου, 11 το πρωί στις 5 Ιουνίου, ημέρα Κυριακή στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζαγοράς που θα μιλήσουν για τα Σχολεία της Ζαγοράς!
Τι στιγμές! Και τι συγκινήσεις; Κι εγώ να λείπω;




Περισσότερα για τον δάσκαλό μου και τα βιβλία του, θα βρείτε: εδώ!
Να' ναι καλά, να γράφει, κι εγώ να καμαρώνω, όπως και όλοι οι μαθητές του, οι πατριώτες μας και όλος ο κόσμος!

"ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ", δάσκαλε, είτε μπορώ να είμαι εκεί, είτε όχι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: