Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

"Λάλησαν" οι Βολιώτικες εφημερίδες

Κρατάω αυτή την ανάρτηση, για να σκανάρω με την πρώτη ευκαιρία τις κριτικές των εφημερίδων της Κυριακής, για την εκδήλωση του Πέτρου Κυπριωτέλη και γενικά για όλες τις εκδηλώσεις.
Σήμερα "λάλησαν" οι εφημερίδες του Βόλου και το χάρηκα πολύ για την χαρά που πήραν και οι ίδιοι και γιατί, δεν απέχουν πολύ κι απ' τις δικές μου σκέψεις. Άρα, είμαι μέσα στο θέμα, όσο βιαστικά κι αν τα παρουσίασα όλα!
Κι έπειτα, δεν είμαι και δημοσιογράφος!
Εθελόντρια του "καλού", είμαι και χάρις στην πρωτοβουλία και την ιδέα του Βασίλη Μητσάκη και όλων των συντελεστών, απολαύσαμε και μάθαμε, τόσα "ΚΑΛΑ!"

0:51 ξημερώματα Τρίτης

ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ και ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΝΤΙΔΗΣ


ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ και ΜΑΙΡΗ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ


ΘΕΣΣΑΛΙΑ και ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ


ΘΕΣΣΑΛΙΑ και ΤΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

1 σχόλιο:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Εδώ και τώρα, γιατί αν περιμένω "προσεχώς", πάει!
Πέταξε το πουλί!
4 κριτικές σε μια μέρα! Αυτό θα πει, ΘΡΙΑΜΒΟΣ!
Ήταν πολλά τα "καράτια", γι' αυτό! Και έπρεπε και τους άξιζε! "Εύγε" τους!