Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Σάββατο 21 Μαΐου 2011

"ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ" ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ!

Εδώ και μια ώρα γιορτάζει η κόρη μου! Να την χαίρομαι, ξέρω!
Την "χαίρομαι", πιστέψ' τε με, πολύ! Παρόλο που με κατηγορεί ότι λειτουργώ ώς " κλασσική Ελληνίδα μάνα", φέτος, δεν πρόλαβα να της ετοιμάσω ένα νέο βιντεάκι. Έχω όμως, ένα παλιό... με τα πόδια της!



Έχω κι ένα μπλογκ κλειδωμένο, όκευ! Όλα καλά!

"Χρόνια Πολλά" κι ευτυχισμένα σε όλους όσους γιορτάζουν! Δικούς σας και δικούς μας, γιατί πολύ φοβάμαι, σίγουρα, κάποιους θα ξεχάσω, με τόσα που έχω φέτος στο κεφάλι μου!

Λένα μου, Ελένη μου, Ντίνο μου, Λενιώ μου και Ελένη μου, Κώστα μου (πρώτο αίμα)

Νίτσα μου, Ελένη Γκίκα, Κώστα Λιάπη, Ελεάννα, Έλενα, Κωνσταντίνε, Ντίνα μου, Κώστα , Κώστα ηλεκρολόγε, Κώστα σιδερά, Λενάκι, φιλιά και πολλές πολλές ευχές! Ότι ποθείτε!

Υγεία, πρώτ' απ' όλα!
Κωστή, πελάτες μου, και όλοι όσοι γιορτάζουν!

2 σχόλια:

Drmakspy είπε...

Όσες χαρές και συγκινήσεις απλόχερα μου έδωσες, τόσες να δίνει ο Θεός κάθε μέρα στο κορίτσι σου και σε όλη την οικογένειά σου...

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Να 'σαι καλά, ρε Σπύρο μου, ευγενέστατη ψυχή!Ότι σού 'δωσα (και λίγο ήταν - εσύ το είδες βουνό!)το άξιζες και με το παραπάνω!
Συνέχισε εσύ, όπως ξέρεις και ο Θεός δεν ξεχνά, κανέναν μας!
Φιλιά πολλά!