Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Λίγες λέξεις...



































...Αν είχα εφημερίδα, θα είχα εκτεθεί.
Δεν είμαι φωτογράφος, δεν είμαι δημοσιογράφος, μ' αρέσει να κρατώ όμως στιγμές των άλλων, όταν ενώνονται με τις δικές μου...
Κι όταν ενώνονται πολύ, τα χάνω. Εκτίθεμαι στην συμπεριφορά, ακόμα και στον τρόπο και στον χρόνο της περιγραφής, μέχρι να ξεκλειδώσω και να εκφράσω πραγματικά αυτό που είδα, άκουσα, και κυρίως ένιωσα.

Η εκδήλωση στην Λέσχη Βόλου με πρώτο αφιέρωμα στον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη, όχι μόνο έγινε, ΠΕΤΥΧΕ! Και δεν θα μπορούσε να ήταν αλλιώς, εφόσον οι σφραγίδες των παρουσιαστών ήταν πολύ βαριές, όχι μόνο από μελάνι, γνώση, ταλέντο, πάθος και μεράκι, αλλά και με μεγάλη διάθεση να δώσουν!...

Κι έδωσαν, πολλά!Κι εγώ τα πήρα, φυσικά! Έφυγα από κει φορτωμένη εκτός από φωτογραφίες και βίντεο, με μεγάλη συγκίνηση, γνώσεις και θαυμασμό, όχι μόνο για τον ίδιο τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη, αλλά και για τους ίδιους τους συντελεστές!

Τι προλαβαίνω να γράψω τώρα;

Μόνο πολλά "ΕΥΓΕ!" σε όλους τους συντελεστές!
Ακόμα και στο κοινό που είχε τεντωμένα τ' αυτιά και η σιωπή του έσπαγε μόνο στο χειροκρότημα και στο σιγοτραγούδισμα στο τέλος!

Δύσκολος στην γραφή ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, μα "ΑΥΤΟΙ" τα λέγανε καλά... ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ! Πιστέψ' τε με!

ΟΠΟΥ "ΑΥΤΟΙ":

Βασίλης Μητσάκης - Αμαλία Γκιζά = ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ!

Βασίλης Αναγνωστόπουλος - Κώστας Λιάπης = ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ!

Γιώργος Φουντούλης = Είχε και "όπλο"!

Εξωραϊστική Λέσχη Βόλου = Τόπος συμβάντος. Είχε και καθρέφτες! ΑΝΟΙΞ'ΤΕ ΤΟΝ
!

Υγ. Είμαι αρρωστούλα, αλλά "Ευχαριστώ" τον Θεό που ήμουνα μάρτυρας αυτής της βραδιάς!
Έχω πολλά να "καταθέσω"... (ΠΡΟΣΕΧΩΣ)

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου,
"αρρωστούλα"-"...ξεαρρωστούλα": τα κατάφερες! και το έμαθα από το Δημήτρη σου!
Ένας Άγιος βοήθησε να είσαι εκεί, στην σημαντική θύμηση
αφιερωμένη στο μεγάλο μας Παπαδιαμάντη!
συγχαρητήρια σε όλους!

Όσο για το έκπληξη δέμα σου με τα βιβλία...ΕΦΤΑΣΕ σήμερα το πρωί!!!!
μα λόγω του ότι έπρεπε να πάω στην Όλγα,
"ες αύριον τα νέα..."

Σας φιλώ,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Αφού έφτασε, Γιώτα μου, όλα καλά! Η Όλγα μας προηγείται!
Ναι, κέρδισα πολλά που πήγα!
Τα λέμε στην πορεία. Φιλάκια!