Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Γιορτάζει ο Άγιος Εφραίμ

















Όλες οι φωτογραφίες μας κουβαλούν πίσω τους και την δική τους ιστορία.
Αυτές που ανεβάζω βιαστικά είναι χθεσινές, (ας πούμε ο επίλογος ενός απογευματινού οδοιπορικού), με αφορμή την σημερινή ημέρα.
Σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Εφραίμ! Γιορτάζουμε την "Συγκομιδή των Ιερών Λειψάνων Του".
Δεν το θυμόμουνα.
Το είχα ξεχάσει...
Το απίστευτο είναι πως βρέθηκα "τυχαία" χθες βράδυ στην Αγία Παρασκευή!

Βοήθειά μας Αυτός ο Ζωντανός Άγιος που "περπατάει" μαζί μου, ενώ δείχνω... πως τον ξεχνώ, με της ζωής το "τρέξιμο"...

Χθες τον συνάντησα τρις...
συν μία...
που δεν υπάρχει φωτογραφία.

4 σχόλια:

Eleni Gika είπε...

Κατερινάκι μου? Τι καλά που μου το υπενθυμίζεις! Καλή κι Ευλογημένη Χρονιά, την ευχούλα του! Φιλιά πολλά!

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου!
Αν ήξερες πόσα περνούν απαρατήρητα... άγνωστα...
Χαίρομαι που η εσώτερη ανάγκη εκάστου εντοπίζεται σ' ένα θαυματουργό δημιούργημα του Θεού!
¨Οσο για μένα, ένα κεράκι που ανάβετε... ας έχει και τη δική μου σκέψη... κι εγώ τη χρειάζομαι...
Σας αγαπώ, μαζί και την Ελένη, που προέγραψε...
Χρόνια Πολλά,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Λενάκι μου, πόσο χαίρομαι που σου Τον θύμησα! Την ευχούλα Του και την βοήθειά Του την δίνει απλόχερα, Ελένη μου, σε όλους μας! Να είσαι σίγουρη!
Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά, να είσαι γερή και να γράφεις, ευτυχισμένη, επιτυχημένη, και όλα τα καλά του κόσμου, Ελένη μου!
Χρωστάω Καλή βιβλιοπαρουσίαση στο μέλλον, μέχρι να συμμαζευτώ πάλι στο δωμάτιο της Λένας. Ως τότε όμως, μπορώ να "κλέψω" κριτικές άλλων!
Δεν πιστεύω να με μαλώσεις!
Καλοτάξιδη η "Αιώνια Επιστροφή" σου, Ελένη μου και Καλές Νέες Εμπνεύσεις!
Φιλάκια Πολλά! Χάρηκα που "συναντηθήκαμε" ιντερνετικά, μέσω Αγίου Εφραίμ!
Είναι Απίστευτος! Εκεί που Του μιλάω με σεβασμό, εκεί είναι και ο καθημερινός μου "Φίλος"! Δεν έχει ξαναγίνει με Άγιο! Απ' την Στρατιά των Αγίων, Αυτός ανέλαβε να με κρατάει όρθια, πριν ακόμα τον γνωρίσω!
Είχε έρθει στο όνειρό μου πριν χρόνια, χορεύαμε μαζί ταγκό, μας κοιτούσαν, "δεν πρέπει Δέσποτα" του είπα, "θα είμαι πάντα δίπλα σου!" μου είπε και ξύπνησα τρομαγμένη, την άλλη μέρα τον γνώρισα από μια εικονίτσα, και από τότε, έχω ζαλίσει τον κόσμο γι' Αυτόν!Απ' ότι μαθαίνω όμως, είναι δίπλα σε όλους! Δεν ξεχωρίζει κανέναν!
Η βοήθειά Του, σε όλους μας, Ελένη μου!

Τα χνάρια είπε...

Γιώτα μου, πότε το έγραψες αυτό το σχόλιο; Δεν μου έβγαινε!Τώρα το είδα!
Εννοείται, Γιώτα μου, πως τα κεράκια μας έχουν και την δική σου σκέψη! 'Ολοι οι φίλοι είναι μέσα και όλος ο κόσμος! Πάντα! Δεν μπορείς να μιλάς για Αγίους, όταν ξεχωρίζεις ανθρώπους!
Είναι κοντά Σας, προ πολλού, Γιώτα μου!Άλλωστε, ταξιδεύει...
Θα περάσουν τα δύσκολα, Γιώτα μου! Όλα! Και θα έρθουν άλλα και θα ξαναφύγουν! Κάπως έτσι πάει. Σαν τον καιρό. Εμείς, όλοι οι άνθρωποι, πρέπει να στεκόμαστε δυνατοί.
Φιλάκια, Γιώτα μου!