Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Πόσοι να ήταν;


















ΤΟΥΣ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" από πολύ μέσα μου, όλους!

Με ρωτάνε: "Πόσοι ήταν;"
Πόσοι να ήταν;
Δεν τους μέτρησα με αριθμό. Μόνο με βάρος... Και ήταν "τόνοι"!

Ας κάνω στα πρόχειρα μια λίστα να μάθω, ώστε να ξέρω να το λέω.

"Ήταν τόσοι..." θα λέω, "μα είχαν πολύ βάρος, βρε παιδάκι μου!" θα λέω.

Λίστα παρόντων
Γιάννης Τσίγκρας, ποιητής, συγγραφέας, δημοσιογράφος.
Νίκος Διαμαντάκος, δάσκαλος, συγγραφέας, ερευνητής.
Πέτρος Κυπριωτέλης, δημοσιογράφος, συγγραφέας, εκδότης
Ελένη Γούλα, νηπειαγωγός, συγγραφέας παραμυθιών
Βούλα Καραίσκου, περιπτερού, μα έγραψε ποίημα για τον Άγιο Εφραίμ!
Ελένη Σιάγκου, δασκάλα, εγώ την είχα στα νήπια, εκ Ζαγοράς ορμώμενη, κρίκος πνεύματος για την Ζαγορά.
Μαίρη Σιάγκου-Κασίδη, Ζαγοριανή αγάπη και ιστορία...
Ζωή Τακτικού, δασκάλα, συγγραφέας, ποιήτρια.
Μίτσα Μαρκογιαννοπούλου - Τζουβάρα, συγγραφέας
Πατέρη Γεωργία, συγγραφέας ("Λίγο απ' όλα", μου είπε.)
Μάγια Μποντζώρλου, ποιήτρια, συγγραφέας, καθηγήτρια
Ευάγγελος Παναγιώτου, ποιητής, στιχουργός, συγγραφέας
Σωτήρης Γκανάτσιος, δικηγόρος, ιδρυτής Μουσείου Κάρλας
Ματίνα Γκανάτσιου, φιλόλογος, ερευνήτρια
Γιώργος Κοντομήτρος, καθηγητής, συγγραφέας, ερευνητής
Παντελής Νικολάου Σκαφιδάς, ποιητής, συγγραφέας
Φανή, φαρμακοποιός
Απτουλ, Τανζανός, ΦΙΛΟΣ
Νικόλαος Παλιαρούτης, φίλος!
Δημήτρης Χανιάς
Σπύρος
Δημήτρης Γαρουφαλής, ξάδελφος
Γιώργος λαχειοπώλης (ζήταγε κρασί!)

Υ.Γ. Σε κάποια ονόματα θα αναφερθώ ξανά, προσεχώς!

Τάσος Παπαθεοδώρου, γιος, αδυναμίες...
Δημήτρης, φίλος Τάσου
Δημήτρης, σύζυγος και κολώνα της ζωής μου.

Κι άλλοι περάσανε για λίγο, όμως, καθότι όλοι είχαν "υποχρεώσεις"!

Χριστίνα Ιωάννου,
Αφροδίτη Λούγκρου, Κύπριες φοιτήτριες, ιντερνετικός σταθμός Κολντ10 (τον γράφω στα Ελληνικά, γιατί ο μπλόγγερ μου το μετατρέπει σε Κινέζικα κι εγώ δεν έχω μάθει ακόμα πως θα λύσω αυτό το πρόβλημα)

Και άλλοι που θα τους θυμηθώ στην πορεία, όταν δω φωτογραφίες και βιντεάκια.

Παρόντες με άλλον τρόπο ήταν:
Χαρούλα Φράγκου, Γιώτα Σπανού - Στρατή, Στράτος Δουκάκης, Μαρία, ανώνυμος, 4η ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ, και άλλα βιβλία, ποιητές και συγγραφείς που συζητήσαμε γι' αυτούς και τα έργα τους.

Ξέρω πως η ζωή είναι "μια χαρά και δέκα πίκρες", γι' αυτό κι εγώ θα σταθώ για πολύ στην χαρά και ίσως σας κουράσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: