Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Βιβλιοθήκη χναριών

Ξημέρωσε!Ε, και;
"Η υπερβολή βλάπτει" είπε ο άντρας μου φεύγοντας για δουλειά.
Εγώ Κυριακή δεν δουλεύω.
"Δεν είναι θέμα υπερβολής" του είπα ξεπροβοδίζοντάς τον. "Είναι θέμα καθυστέρησης. Έπρεπε να τα είχα ήδη ανεβάσει προ πολλού..."

Μπορεί τα χνάρια να μ' εμποδίζουν όχι μόνο να γράψω, αλλά και να διαβάσω, να "φωτογραφίσω" όμως, έστω και κυνηγημένα, μπορώ!

Τα επόμενα τρεία βιβλία μου τα χάρισαν φίλοι για την βιβλιοθήκη των χναριών.
Τα ποιήματα μου τα χάρισε ο Κωνσταντίνος, με αφορμή τα πενήντα μου...

Τους "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" και τους τρεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια: