Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

ΟΥΡΑΝΟΣ - Περιοδικό








Έχω μια καλή φίλη, εκ Ζαγοράς ορμώμενη, άσχετα αν άργησα πολύ να την γνωρίσω, που με ρώταγε για τον "ΟΥΡΑΝΟ!"

Μόλις κυκλοφόρησε, Λίτσα μου! Νομίζω πως αυτές οι εικόνες φτάνουν!

Πρέπει να στηρίξουμε όλοι μας τον "ουρανό", γιατί μας είναι απαραίτητος!

Συλλεκτικά όλα τα τεύχη του! Αξίζουν θερμά "Συγχαρητήρια" σε όλους τους συντελεστές!

Χρόνια το ....λαθροκοίταζα, καιρός να γίνω κι εγώ συνδρομήτρια!

Στα δύσκολα φαίνονται τα καλά και πρέπει να τα σώσουμε, πριν μας λείψουν!Γι' αυτό έδειξα κι αυτές τις σελίδες.

www.astronomos.gr

3 σχόλια:

Ε. Στάμου είπε...

Κατερίνα μου, σ` ευχαριστώ θερμά για άλλη μια φορά. Φυσικά και Θα γραφώ κι εγώ συνδρομήτρια στο περιοδικό. Ισχύει η διεύθυνση "Κύπρου 48"; Έχεις κάποιο τηλέφωνο για να επικοινωνήσω μαζί τους;
Και η νέα τους ιστοσελίδα είναι πολύ εντυπωσιακή. Διόρθωσε αν θέλεις το link γιατί σε βγάζει σε σφάλμα.
Τί ωραία πράγματα διοργανώνεις στα χνάρια! Έκανες ποιητική βραδιά, ετοιμάζεις κι άλλη εκδήλωση... Ζηλεύω πολύ. Μακάρι να ήμουν εκεί.
Καλή επιτυχία σου εύχομαι Κατερίνα μου.
Πολλά φιλιά

Τα χνάρια είπε...

Τα γράφουν οι εικόνες που σκανάρισα χθες βράδυ, Λίτσα μου! Τώρα είμαι στο μαγαζί και δε μπορώ να βοηθήσω. Το βράδυ ή αύριο. Όκευ;
Άμα βιάζεσαι, Λίτσα μου, θα κάνεις και λάθη!
Το βράδυ θα επανορθώσω!
Ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια και κυρίως για την διόρθωση, γιατί δεν θα το έπαιρνα είδηση, έτσι που τρέχω!
Μη ζηλεύεις καθόλου! Κάποτε, αν πάνε όλα καλά, θα 'ρθεις κι εσύ, οπωσδήποτε!
Φιλάκια!

Τα χνάρια είπε...

Λιτσάκι, σημείωσε:
ΟΥΡΑΝΟΣ
Γ.Καρτάλη 72 - Ροζού
24210-51061
24210-46253

Φαξ: 24210-51061
6973-026260
Όκευ;
Τα έγραψα εδώ γιατί μπορεί να ενδιαφέρονται και άλλοι.
Φιλιά! Τα λέμε!