Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

άμα χάσω τα όνειρα...



Άμα χάσω τα όνειρα
τι τις θέλω τις νύχτες;

Απόψε που θα φύγεις, άνθρωπέ μου...

Ήταν μια μέρα αποχαιρετισμού. Το τραγούδι αναφέρεται στον έρωτα. Καμία σχέση. Στη ζωή μας αποχαιρετάμε πολλούς ανθρώπους, πότε θέλοντας και πότε όχι. Μόνο γιατί πρέπει ή γιατί δεν γίνεται αλλιώς.

"Πάμε πάλι απ' την αρχή..." είπα στον ευατό μου και προσπαθώ ν' αλλάξω διάθεση.
Κοντεύω να κλείσω τα πενήντα κι όλο με την αρχή σκοντάφτω.
Με το τέλος τα καταφέρνω καλύτερα.
Νόμιζα.
Αν ήταν αλλιώς... θα τριγύριζε στο μυαλό μου άλλο τραγούδι, κι εγώ θα είχα δει σήμερα την θάλασσα.
Την είδα όμως πλαστικοποιημένη στα μαγαζιά και την αγόρασα.
"Σόπινγκ θέραπι", λέει, το λένε.
Είναι ένας τρόπος κι αυτός.
Δίπλα μου την έχω, μόνο που δεν μπορώ σωματικά να κολυμπήσω...
Κολύμπησα νοερά όμως, τ' απόγευμα.
Δε μετράει αυτό το μπάνιο.
Ήταν γεμάτο αλμύρα.
Όχι της θάλασσας.
Της αρχής.

ΥΓ. Τώρα είναι βράδυ. Εύχομαι "Καλές αρχές" να έχουμε όλοι μας. Μπορεί με κάποιους ανθρώπους να χωρίζουν οι δρόμοι μας, μα αν είναι τίμιος και ειλικρινής ο αποχαιρετισμός, προχωράμε χωρίς βάρη, φτάνουμε ίσως πιο μακριά, και κάπου εκεί στις διασταυρώσεις, ποιος ξέρει;
Μπορεί να συναντηθούμε πάλι.

Αρκεί που θα έχουμε προχωρήσει.
Αρκεί που θα έχουμε προσπαθήσει.
Αρκεί που θα έχουμε μάθει.
Αρκεί που θα έχουμε κλάψει...

3 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Kyklamino mou,
panemorfo kommati, ek vathewn!
"... arkei pou tha exoume klapsei..." estw kai diaforetikes wres, gia ton idio logo...
Se filw,
Yiwta,
Astoriani
NY

Αστοριανή είπε...

Matia mou, ekeino to "...tou peous"...
poly m' enoxlei! Mporeis na ton diagrapseis entelws!!!!!!!!!!
8a sou eimai evgnwmwn... gyrizoun t' antera mou...
Filakia, Yiwta

Τα χνάρια είπε...

Γιώτα μου, μ' αρέσει τόσο πολύ αυτό το τραγούδι! Μπορεί να τ' άκουσα και εκατό φορές σήμερα!
Καθένας κλαίει για του δικούς του λόγους, καλή μου φίλη! Άστο! Πονάει! Άστο!
Χθες και σήμερα κινούμαι με 40-50 παλμούς. Ούτε που ξέρω αν ο "ασθενής" θα επιβιώσει. Είδωμεν!
Θα τα πούμε εφόσον συνέλθω λίγο.
Θα το σβήσω, αλλά δεν ευθύνεσαι εσύ για το τι γράφουν οι άλλοι. Δεν διάβασα την ανάρτηση (πού χρόνος για τέτοιες πολυτέλειες;) αλλά δημοκρατία έχουμε. Εσύ ξέρεις!
Πάω, γιατί δεν είμαι για ίντερνετ. Πρέπει να μαζέψω δυνάμεις, να σταθώ όρθια, έτσι που τα κατάφερα!
Γέρασα, Γιώτα!Οργανικά, σαράβαλο!
Φιλάκια!