Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Δημόσιο "Ευχαριστώ"!

Ένα μεγάλο μεγάλο

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

στους φίλους που έτρεξαν και έδωσαν αίμα για τον αδελφό μου!

Η αυθόρμητη αυτή κίνησή τους με έχει συγκινήσει αφάνταστα!

Ξέρω ότι το αίμα δεν πληρώνεται, δε ξεχρεώνεται ποτέ...

Θεική κίνηση που μπορεί να κάνει ο Άνθρωπος.

Κι ένα ιδιαίτερο "Ευχαριστώ" στον φίλο και πελάτη των χναριών - συνάμα, που πήγε να δώσει αίμα πριν μέρες και δεν του πήραν, γιατί του βρήκαν πολύ μεγάλη πίεση και εκείνος στεναχωρέθηκε πολύ.

"Για μένα ήταν σαν να έδωσες" του είπα, μα φαίνεται, δεν το χωρούσε ο νους του.

Έτσι, σήμερα το βράδυ μου αποκάλυψε το μυστικό:
Δυο μέρες δεν ήπιε ποτό, μόνο και μόνο γι' αυτό! Σήμερα ξαναπήγε στο Νοσοκομείο να δώσει, χωρίς να το ξέρω και ενώ εμείς έχουμε καλυφθεί, και πάλι δεν του πήρανε, γιατί είχε πάλι υψηλή πίεση. Ήρθε στο μαγαζί πολύ στεναχωρημένος, όχι για την υγεία του, αλλά γιατί δεν μπόρεσε τόσες μέρες να κρατήσει τον λόγο του!

Έμεινα άφωνη με την κίνηση αυτού του Ανθρώπου!

Φυσικά του έδωσα τις συμβουλές μου (ευκαιρία να προσέξει περισσότερο την υγεία του κ.λ.π.)
και τον ευχαρίστησα ξανά.

Εκείνος μου είπε πως μόλις γίνει καλά, θα δώσει αίμα στο όνομα του αδελφού μου και μακάρι "ποτέ να μην το χρειαστεί!"

...του είπα να γίνει καλά και να δίνει συχνά για όλον τον κόσμο.

Του είπα κι άλλα, αλλά αυτή είναι η ουσία και το στίγμα που ήθελα ν' αφήσω εδώ στα χνάρια.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θύελλα ήταν και πάει!
Κυκλαμινάκι μου, το "Γραμμένα με αίμα" -το βιβλίο μου,-που τόσο αγάπησες και φωτογράφισες με το έμπειρο πλέον μάτι σου σ΄αγαπημένα μέρη, αυτό το απόσταγμα της αγωνίας και του πόνου επεξεργάζεται...
Εμένα ήταν ο άνδρας-σύντροφος-παιδί-φίλος-αδελφός-αγαπημένος μου,εσένα ο αδελφός-ίδιο αίμα- που σέβεσαι και αγαπάς!
Να μη ζει κανείς παρόμοιες καταστάσεις, μα μήπως μπορούμε να τις αποτρέψουμε;
Ευτυχώς για όλους σας ότι ο εφιάλτης πέρασε...
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ, καλή μου,
σε ΟΛΟΥΣ,
Υιώτα,
ΝΥ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιωτάκι, τα λέμε μόλις φορτίσω σωματικές μπαταρίες.
Πάω για ύπνο.
Οι ψυχικές είναι γεμάτες, φυσικά!
τα λέμε! θαύμα ήταν Γιώτα μου! ΜΕΓΑ!
Φιλάκια!